True Treasure

Welcome to my freakshow.

You might laugh, you might frown, walkin' around London town

Nu har Ryan Air slutat att göra mitt liv till ett helvete och allt är som det ska, har till och med fått bokningsnummer. Tack, Ryan Air. Tack för att jag inte behövde ringa och bombhota erat huvudkontor i Indien. Nu känns allt genast mycket bättre. Den 30:e mars åker vi till London, me and my boytoy. Återvänder den 4:e april.

Ryan Air är kul. Första gången jag satt på deras plan, satt jag fönsterplats vid ena vingen. Det var silvertejp på den och lite sladdar hängde ut. Who cares, tänkte jag och somnade. "Allt som inte går att laga med silvertejp är trasigt" - uppenbarligen så gick det ju faktiskt att laga då. Gosh, folk är kinkiga.

Japp. Det blir najs, London alltså. Jävligt najs. Det är vår där - här är det snö. Det är sol idag visserligen, tummen upp för det - men det är förtfarande snö. London, 10-16 grader. Sverige... Vi hade -8 inatt. Inte lika okej. Idag är min agenda väldigt hemmafruig. Jag ska tvätta, gå och handla lite mat, skura mina golv (så att jag kan ha vita strumpor på mig) och senare gå ner till solariumet och ge min kropp lite färg som inte är vit.

Kaffe i solen nu med overkligt bra musik i lurarna, sen tar jag tag i den här dagen. Hoppas på att kameran anländer idag också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: