True Treasure

Welcome to my freakshow.

You should know better

Har ingenting att blogga om idag känner jag. Har inget att göra just nu heller, för den delen. Om en timme ska jag glida ner till den lilla staden och göra lite ärenden och sen ska jag träna. Men just nu är humöret, rastlös. Så jag läser lite bloggar. Alla gör listor. Listor, listor, listor. Jag är inte sämre jag inte, så jag tänker också göra en lista. Eller alltså, jag stjäl en randomlista som någon annan redan har stulit and so on.

10 FAVORITER
Färg:
Vit. Spelar ingen roll vad folk säger, det är en färg.
Mat: Kött.
Band: Jag lyssnar på för mycket musik för att kunna svara på det.
Bok: Just nu gillar jag det mesta med John Ajvide Lindqvist.
Sport: Hahaha!
Årstid: Sommaren, alla andra årstider suger. Jag är inte bitter.
Veckodag: Söndagar.
Glassmak: Citronsorbet.
Tid på dygnet: Nätterna.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Rastlös.
Smak: Ehm. Havregrynsgrötsmak med en touch av jagharnyssborstattänderna?
Kläder: Mörka stuprör, svart tröja.
Bakgrund: På datorn eller, va? Sommarbild i så fall.
Nagellack: None.
Tid: 12.01
Omgivning: Vardagsrummet.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Nej, inte direkt.
Brutit mot lagen: Ja, det har nog de flesta egentligen.
Blivit arresterad: Nja.
Badat naken: Ja.
Varit med på TV: Nej.
Kysst någon du inte känner: Jag har också varit sexton, så ja.

2 VAL
Kaffe eller te: Jag gillar té men jag kan inte leva utan kaffe. Så kaffe.
Vår eller höst: Våren. Det är närmare sommaren.

1 ÖNSKAN:
Alltså, en tjänst på 100% skulle ju inte sitta hela fel. Men osjälvisk som jag är säger jag som alla skönhetsdrottningar; "I want peace... and... and love. And understanding. And I want all war to end. I wanna live in a world built on love. Just, just love."
...säga vad man säga vill, men vad Miss USA och Fröken Sverige måste vara bänga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: