True Treasure

Welcome to my freakshow.

My legs are walking, my eyes are open but I think my brain is in deep sleep

GOOD MORNING ALL MY BILLION READERS AROUND THE WORLD!

Klockan är halvsju på morgonen och jag har inte gått och lagt mig. Har varit i tvättstugan sen 23.00 igår. Nu är sista maskinerna i tumlaren. Jag har tvättat elva maskiner. Elva. Jag har alldeles för mycket kläder. Matrialistisk skam. Så mycket tvätt som jag tvättat nu... Så mycket tvätt ska det aldrig bli igen. Aldrig, någonsin. Fyfan.

Konstigt nog är jag inte så trött. Druckit kaffe nu och ätit frukost. Tänkte ta en dusch och plocka lite. Runt tio tar jag en promenad, i det som ser ut att bli - fina vädret. My fyller år och jag ska göra smörgåstårta åt henne, vänpluspoäng till mig. Ingen plan på att gå och lägga mig förrän ikväll, det är ingen idé. Somnar jag nu, så somnar jag verkligen. Hålla sig aktiverad, hela dagen. Min dag är inte ansträngande, det suger att vara arbetslös. Träffa My, handla ingredienser, fika i solen, träffa Oskar, sola solarium och träna med Ebba. Vi får se hur mycket jag pallar med träningen, får trycka ett par koffeintabletter innan så jag presterar något åtminstone. Det är en bra dag som väntar känner jag, men varje dag är inte såhär trevlig. Jag har energi för tre personer, ungefär. Jag glider bara omkring och är understimulerad hela dagarna i vanliga fall, jag måste ha något att göra, något att vakna till. Vem orkar umgås med sig själv konstant? Det hela resulterar i att mitt temperament som är hemskt i vanliga fall, blir ännu hemskare. Stackars min boytoy. Han har tålamod och tar det med ett leende. Någon borde ge stackaren ett diplom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: