True Treasure

Welcome to my freakshow.

But I say no, no, no

Jag är ingen modeexpert eller så, långt ifrån. Har på mig det jag gillar, det som klär mig. Skulle t ex aldrig sätta på mig ett par utsvängda jeans igen för min kropp är verkligen inte gjord för dem. Medan andra ser grymt bra ut i dem.

Jag gillar väl (även om det kanske inte är mitt största intresse) att shoppa och kläder, skor - likt dom flesta tjejer. Inga konstigheter. Jag bara undrar - dessa fruktansvärda skor? Vad är det med dem? "Skor som sticker ut". Som skorna nedanför, de missmatchas dessa med "söta klänningar" och det anses vara "hajfashåååån och sååå CHIC!!!" Det spelar ingen roll vad man försöker matcha de här skorna med. Skitfula är dom, oavsett. OAVSETT. Och alla dyliknande skor till dom här är SKITFULA OCH REGELVIDRIGA. Och vad är det med alla dessa hor/strippskor? Klackar på tjugo cm + platå och diskoglitter. Fyfan, om tio år kommer brudarna att gå igenom lite bilder, se vad de hade på fötterna och rågarva. För det är verkligen förjävligt. Bara för att modeindustrin drar practical jokes med er, behöver ni inte gå på det gott folk. Ni kan ju behålla smaken.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: