True Treasure

Welcome to my freakshow.

Did the whole world woke up on the wrong side today?

Var hälsad mina miljoner läsare.

Har ni en bra dag? Mycket att vara lycklig över just nu kan jag känna. Det är ju plusgrader ute, bara det är väl något som man ska vara tacksam över - om man bor i Sverige. Som har minusgrader typ... åtta månader om året. Men vi bor ju inte i Japan i alla fall.

Om en vecka åker jag och Mr. till London och Beatrice gav mig ett datum på när hon kommer hem. Som sagt - lycka. Jag tjatade sönder henne. Tänk att det var fem månader sen jag såg min andra halva. Helt otroligt. Kommer att grina sönder när jag ser henne, garanterat, jag är en sån jävla tönt. En lycklig tönt.

What else? Läser lite på olika nyhetsportaler. Hemskheterna i Libyen, Japan och visste ni att de avlat fram autistiska möss nu? Japp. Det är en jävla blandning. Ta en promenad nu, träffa Linn för kaffe och hälsa på mitt gamla jobb för att se hur flashigt dem har fått det. Min kamera är redo att hämtas ut imorgon, fick smsavi idag. Inte en dag försent. Har inget mer att komma med nu. Hejdå.


Fin bild som inte hör ihop med texten. Jenni Holma heter fotografen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: