True Treasure

Welcome to my freakshow.

Enter the saga

Skulle tränat med Ebba, fick ge bangarkortet - again. Herregud. Hallisar på hög nivå, är ingen rockstjärna längre tydligen. Så trött så att jag ser stjärnor, det går i vågor. Det svider i mina ögonlock igen nu, men såfort jag lägger mig i sängen dunkar hjärtat i hundraåtto. Jävla koffeintabletter, det var sista gången. Nu ger jag det ett nytt försök, behöver däcka ordentligt och få tio timmars oavbruten sömn. Minns för ett par år sen när jag kunde dygna utan att jag själv ens reflekterade över det, men som sagt - jag är tydligen ingen rockstar. Sucks. Imorgon är det begravning och sorg för min familj, det är konstigt vad livet slår än i magen ibland. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: