True Treasure

Welcome to my freakshow.

Konversation med mitt diskberg

Nu gör jag ett nytt försök med diskbergen. Gick skitdåligt igår verkligen. Såhär gick det till.

Drar undan lite disk. Ska sätta i diskploppen. Lyckas skära mig på en kniv som ligger där i berget.

Jag: JAHA. Men FINE ditt jävla diskberg, nu tänker jag verkligen inte diska dig!
Disken: Förlåt! Det var inte meningen.
Jag: Nej, det är oförlåtligt. Aldrig.
Disken: Snälla, diska mig! Jag är så SMUTSIG!
Jag: Glöm det, fuck you. Jag tänker äta en halvliter Ben and Jerrys istället.
Disken: Nej, NEJ! Jävla tjockis! KOM OCH DISKA MIG!
Jag: DET SKULLE DU KANSKE TÄNKT PÅ INNAN DU SKAR MIG!


Disken blev så jävla ägd.

Så gick det till. Hoppas disken sköter sig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: