True Treasure

Welcome to my freakshow.

Say hello to your little friend.

Jag, Captain Awesome, Miss Know-alot-and-it-all - kommer att blogga här ett bra tag framöver. Just nu är bloggen under arbete - under en veckas tid ska jag arbeta (..med lite hjälp) med bloggdesignen, lägga in lite foton och göra den högst personlig och fantastisk. Just nu har jag en bloggdesign från blogghjalp.se - måste erkänna att jag gillar den dock. Inte mycket för det här med Kissie-lila.

Framöver kommer ni bland att få den stora äran att läsa om vad jag tycker om saker och ting. Jag är en jävligt bra tyckare om jag får säga det själv. Vad jag tycker om andra bloggare, vad jag tycker om folks åsikter, beteenden, vad jag tycker är musik och inte musik, vad jag tycker om religion - vad jag tycker helt enkelt. Vi tycker för lite i Sverige, tror jag. Det verkar som om man inte får tycka, trots en lagstiftad yttrandefrihet. Om man inte tycker "rätt" såklart, politiskt korrekt, osv. Ha i åtanke att det mesta kommer att vara skrivet med humor, även om säkert inte allt kommer att vara det.

Ni kommer inte att få ta så stor del utav mitt liv, för jag har inget. Jag lever på andras liv istället. Lite som Dracula, fast - nivet. Jag suger inte blod och så. Men händer det något i mitt liv, så kan jag ju skriva om det också antar jag. Hahaha. Som om det skulle hända. Jag bor i en håla där folk i regel bara är jätteäckliga, även om det finns undantag som bekräftar regeln. Men det är ett annat inlägg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: