True Treasure

Welcome to my freakshow.

Just nu: Identitetslös blogg.

Tänkte egentligen köra någon form utav presentation - med namn, ålder och sådant oväsentligt. Känner att jag skiter i det framtills det att jag införskaffat mig en kamera, jag är bildlös för tillfället och blogginlägg utan bilder suger ju i regel. En del av det som får inlägget läsvärt försvinner - vilket nog betyder att ingen har läst det föregående inlägget. Förmodligen kommer ingen att läsa det här inlägget heller. Det är lite som när det där testosteronmiffot Gaston sliter till sig Belles bok i Skönheten och Odjuret och säger något i stil med; "Kul? Hur kan det här vara kul?! Det finns ju inga bilder!" Ja, inte för att jag kollar på Disney-filmer, men.. Eller vafan, jo det gör jag! Älska skruvad sensmoral alá Walt Disney. Så är det.

Det var nog allt för nu. Bloggen är ju som sagt under konstruktion. Tror det här kommer bli himla fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: